Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7855
Назва: | Вплив естетичного досвіду на професійну діяльність вчителя музичного мистецтва |
Автори: | Скорик, Тамара Володимирівна |
Ключові слова: | професійна діяльність вчитель музичного мистецтва естетичний досвід |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичноїконференції |
Бібліографічний опис: | Скорик Т. Вплив естетичного досвіду на професійну діяльність вчителя музичного мистецтва. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичноїконференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 97-99. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – визначити вплив естетичного досвіду вчителя музичного мистецтва на його професійну діяльність. У професійній діяльності вчителя музичного мистецтва орієнтація на естетичне виховання учнів є пріоритетною. Освітні завдання, які лежать в площині його діяльності, спрямовані не тільки на формування в учнів музичних компетентностей, а й на розвиток смаків, почуттів, поглядів естетичного світосприйняття, тобто на розвиток їхнього естетичного досвіду у процесі сприймання музичних творів. У зв’язку із цим постає питання визначення впливу естетичного досвіду вчителя на здійснення професійної діяльності та необхідності його розвитку у процесі професійної підготовки. У більшості сучасних наукових праць прослідковується тенденція дослідження естетичного досвіду та естетичного відношення як форми його виявлення у відокремленості складників. У педагогічних дослідженнях значну увагу приділяють розвитку художніх інтересів (О. Гончаров, Г. Матковська, Н. Можайкіна), художніх потреб (Д. Бусурашівлі, В. Волинкін), естетичних ідеалів та смаків (Г. Падалка, І. Лісовська), естетичних оцінок (О. Рудницька, Л. Коваль) тощо. Проте, естетичний досвід – це цілісна система зв’язків, що процесуально існують у свідомості людини, і неможливо формувати естетичні смаки, ідеали, оцінки тощо, незалежно від перебудови та трансформації всіх інших елементів системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7855 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив естетичного досвіду на професійну діяльність вчителя музичного мистецтва.pdf | 582.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.