Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-22T12:33:39Z-
dc.date.available2022-06-22T12:33:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. Вплив естетичного досвіду на професійну діяльність вчителя музичного мистецтва. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичноїконференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 97-99.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7855-
dc.description.abstractМета дослідження – визначити вплив естетичного досвіду вчителя музичного мистецтва на його професійну діяльність. У професійній діяльності вчителя музичного мистецтва орієнтація на естетичне виховання учнів є пріоритетною. Освітні завдання, які лежать в площині його діяльності, спрямовані не тільки на формування в учнів музичних компетентностей, а й на розвиток смаків, почуттів, поглядів естетичного світосприйняття, тобто на розвиток їхнього естетичного досвіду у процесі сприймання музичних творів. У зв’язку із цим постає питання визначення впливу естетичного досвіду вчителя на здійснення професійної діяльності та необхідності його розвитку у процесі професійної підготовки. У більшості сучасних наукових праць прослідковується тенденція дослідження естетичного досвіду та естетичного відношення як форми його виявлення у відокремленості складників. У педагогічних дослідженнях значну увагу приділяють розвитку художніх інтересів (О. Гончаров, Г. Матковська, Н. Можайкіна), художніх потреб (Д. Бусурашівлі, В. Волинкін), естетичних ідеалів та смаків (Г. Падалка, І. Лісовська), естетичних оцінок (О. Рудницька, Л. Коваль) тощо. Проте, естетичний досвід – це цілісна система зв’язків, що процесуально існують у свідомості людини, і неможливо формувати естетичні смаки, ідеали, оцінки тощо, незалежно від перебудови та трансформації всіх інших елементів системи.en_US
dc.publisherСучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичноїконференціїen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectвчитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectестетичний досвідen_US
dc.titleВплив естетичного досвіду на професійну діяльність вчителя музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.