Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7854| Назва: | Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя |
| Автори: | Скорик, Тамара Володимирівна |
| Ключові слова: | компетентність професійна компетентність емоційна компетентність професійна успішність емоційний інтелект |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографія |
| Бібліографічний опис: | Скорик Т. Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя. "Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографія"/ кол.авт.; гол.ред. В. В. Любарець, В. В. Бахмат. Київ : Міленіум, 2020. С.277-287. |
| Короткий огляд (реферат): | Провідною умовою професійної успішності сучасні дослідження визначають професійну компетентність. У педагогічній літературі професійну компетентність розглядають як сукупність професійних, особистісних якостей і здібностей, що забезпечують ефективність здійснення професійної діяльності (А.Бєлкін, С. Молчанов, В. Нестеров, М. Харитонова та ін.). Професійна компетентність є критерієм ефективності професійної діяльності фахівця, яка повинна бути сформована в процесі навчання, але водночас компетентність є фактором особистісним, на ній базується відчуття власної професійної спроможності, впевненості і, як наслідок – успішності [5]. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7854 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя.pdf | 207,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.