Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-22T12:26:23Z-
dc.date.available2022-06-22T12:26:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя. "Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографія"/ кол.авт.; гол.ред. В. В. Любарець, В. В. Бахмат. Київ : Міленіум, 2020. С.277-287.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7854-
dc.description.abstractПровідною умовою професійної успішності сучасні дослідження визначають професійну компетентність. У педагогічній літературі професійну компетентність розглядають як сукупність професійних, особистісних якостей і здібностей, що забезпечують ефективність здійснення професійної діяльності (А.Бєлкін, С. Молчанов, В. Нестеров, М. Харитонова та ін.). Професійна компетентність є критерієм ефективності професійної діяльності фахівця, яка повинна бути сформована в процесі навчання, але водночас компетентність є фактором особистісним, на ній базується відчуття власної професійної спроможності, впевненості і, як наслідок – успішності [5].en_US
dc.publisherОсвіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографіяen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectемоційна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна успішністьen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.titleЕмоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.