Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7854
Назва: Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
емоційна компетентність
професійна успішність
емоційний інтелект
Дата публікації: 2020
Видавництво: Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографія
Бібліографічний опис: Скорик Т. Емоційна компетентність як необхідна складова професійної успішності сучасного вчителя. "Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографія"/ кол.авт.; гол.ред. В. В. Любарець, В. В. Бахмат. Київ : Міленіум, 2020. С.277-287.
Короткий огляд (реферат): Провідною умовою професійної успішності сучасні дослідження визначають професійну компетентність. У педагогічній літературі професійну компетентність розглядають як сукупність професійних, особистісних якостей і здібностей, що забезпечують ефективність здійснення професійної діяльності (А.Бєлкін, С. Молчанов, В. Нестеров, М. Харитонова та ін.). Професійна компетентність є критерієм ефективності професійної діяльності фахівця, яка повинна бути сформована в процесі навчання, але водночас компетентність є фактором особистісним, на ній базується відчуття власної професійної спроможності, впевненості і, як наслідок – успішності [5].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7854
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.