Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7851
Назва: Педагогічні умови формування професійної успішності майбутнього вчителя в освітньому середовищі ЗВО
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: педагогічні умови
професійна успішність
майбутній вчитель
освітнє середовище
професійна підготовка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Science and Education a New Dimension Pedagogy and Psychology
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Педагогічні умови формування професійної успішності майбутнього вчителя в освітньому середовищі ЗВО. Science and Education a New Dimension Pedagogy and Psychology. 2020. № 8 (94). I. 203. P. 73-76.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу сутності понять «педагогічні умови» та «професійна успішність вчителя», визначено та обґрунтовано найбільш сприятливі педагогічні умови формування професійної успішності в умовах освітнього середовища закладів вищої освіти. Розкрито сутність найбільш важливих педагогічних умов на засадах поліпарадигмального підходу, як організаційні та змістові чинники професійної підготовки майбутнього вчителя, що впливають на осмислення та рефлексію професійної діяльності, становлення її компонентів. Реалізація запропонованих педагогічних умов забезпечить становлення компонентів професійної успішності, якість підготовки конкурентоспроможних та самодостатніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7851
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.