Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hryshchenko, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Buzhina, I. | - |
dc.contributor.author | Бужина, І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-21T08:54:23Z | - |
dc.date.available | 2022-06-21T08:54:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Hryshchenko S., Buzhina I. Trends in the Development of Education and Upbringing of Orphan Children in Children’s Houses of The Chinese People’s Republic. Порівняльна професійна педагогіка. Науковий журнал. Київ-Хмельницький. 2021. №11(2). С. 41-47. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7839 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано тенденції розвитку освіти і виховання дітей-сиріт в дитячих будинках сучасного Китаю. Провідними дослідниками визначено, що дитячі будинки є основною формою закладів соціального піклування про дітей-сиріт та їхньої освіти й виховання у Китаї. Більшість дитячих будинків у містах мають у своєму складі кілька відділень: будинок дитини (для дітей від 0,3 до 3 років), дитячий будинок (діти від 3 до 14 років), відділення для інвалідів і будинок престарілих. Освітня система Китаю складається з обов’язкової дошкільної освіти, початкової освіти, неповної й повної середньої школи, вищої школи, вищої освіти. Всі рівні освітньої системи для дітей-сиріт безоплатні в Китаї. Також діти-сироти мають право отримати той рівень освіти, який для них потрібний за віком. В 2004 році прийнято «Закон про обов’язкову 9-річну освіту» в Китаї. Організація освітнього і виховного процесів у освітніх закладах для дітей-сиріт йде відповідно до норм і за програмами, розробленими відповідними Міністерством та відомствами для загальноосвітніх шкіл. У статті доведено, що основна увага в країні приділяється саме вихованню, а не навчанню, оскільки пріоритетом все ще залишається оволодіння переважною кількістю населення робітничими професіями. Мета статті – теоретично проаналізувати тенденції розвитку освіти і виховання дітей-сиріт в дитячих будинках Китайської Народної Республіки. Унаслідок аналізу праць зарубіжних та вітчизняних науковців можемо констатувати, що основними тенденціями утримання, освіти та виховання дітей-сиріт в сучасному Китаї є адаптація до суспільного укладу Китаю, контролю діяльності освітніх закладів з боку держави, проведення відповідної до віку дітей-сиріт діяльності в дитячих будинках, створення умов освіти дітей-сиріт відповідно віку, сприяння ідеологічному, моральному, патріотичному, економічному вихованню. | en_US |
dc.publisher | Порівняльна професійна педагогіка | en_US |
dc.subject | діти-сироти | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | виховання (моральне, трудове, патріотичне, естетичне) | en_US |
dc.subject | дитячі будинки | en_US |
dc.subject | обов’язкова дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | неповна й повна середня школа | en_US |
dc.title | Trends in the Development of Education and Upbringing of Orphan Children in Children’s Houses of The Chinese People’s Republic | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Trends in the Development of Education and Upbringing of Orphan Children in Children’s Houses of The Chinese People’s Republic.pdf | 334.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.