Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHryshchenko, Svitlana-
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.contributor.authorBuzhina, I.-
dc.contributor.authorБужина, І.-
dc.date.accessioned2022-06-21T08:54:23Z-
dc.date.available2022-06-21T08:54:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHryshchenko S., Buzhina I. Trends in the Development of Education and Upbringing of Orphan Children in Children’s Houses of The Chinese People’s Republic. Порівняльна професійна педагогіка. Науковий журнал. Київ-Хмельницький. 2021. №11(2). С. 41-47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7839-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано тенденції розвитку освіти і виховання дітей-сиріт в дитячих будинках сучасного Китаю. Провідними дослідниками визначено, що дитячі будинки є основною формою закладів соціального піклування про дітей-сиріт та їхньої освіти й виховання у Китаї. Більшість дитячих будинків у містах мають у своєму складі кілька відділень: будинок дитини (для дітей від 0,3 до 3 років), дитячий будинок (діти від 3 до 14 років), відділення для інвалідів і будинок престарілих. Освітня система Китаю складається з обов’язкової дошкільної освіти, початкової освіти, неповної й повної середньої школи, вищої школи, вищої освіти. Всі рівні освітньої системи для дітей-сиріт безоплатні в Китаї. Також діти-сироти мають право отримати той рівень освіти, який для них потрібний за віком. В 2004 році прийнято «Закон про обов’язкову 9-річну освіту» в Китаї. Організація освітнього і виховного процесів у освітніх закладах для дітей-сиріт йде відповідно до норм і за програмами, розробленими відповідними Міністерством та відомствами для загальноосвітніх шкіл. У статті доведено, що основна увага в країні приділяється саме вихованню, а не навчанню, оскільки пріоритетом все ще залишається оволодіння переважною кількістю населення робітничими професіями. Мета статті – теоретично проаналізувати тенденції розвитку освіти і виховання дітей-сиріт в дитячих будинках Китайської Народної Республіки. Унаслідок аналізу праць зарубіжних та вітчизняних науковців можемо констатувати, що основними тенденціями утримання, освіти та виховання дітей-сиріт в сучасному Китаї є адаптація до суспільного укладу Китаю, контролю діяльності освітніх закладів з боку держави, проведення відповідної до віку дітей-сиріт діяльності в дитячих будинках, створення умов освіти дітей-сиріт відповідно віку, сприяння ідеологічному, моральному, патріотичному, економічному вихованню.en_US
dc.publisherПорівняльна професійна педагогікаen_US
dc.subjectдіти-сиротиen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвиховання (моральне, трудове, патріотичне, естетичне)en_US
dc.subjectдитячі будинкиen_US
dc.subjectобов’язкова дошкільна освітаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectнеповна й повна середня школаen_US
dc.titleTrends in the Development of Education and Upbringing of Orphan Children in Children’s Houses of The Chinese People’s Republicen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.