Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/783
Назва: Необхідність та особливості професійного розвитку майбутніх педагогів
Автори: Макарова, Ганна Григорівна
Ключові слова: особливості професійного розвитку
майбутні вчителі
самоосвіта
Дата публікації: 2017
Видавництво: Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Макарова Г. Г. Необхідність та особливості професійного розвитку майбутніх педагогів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 березня 2017 р. Сладковічево : Словацька Республіка, 2017. С. 65-68.
Короткий огляд (реферат): Сучасна освітня ситуація об’єктивно потребує від учителя усвідомлення необхідності власного професійного та особистісного саморозвитку. У зв’язку зі зростанням інтелектуального потенціалу суспільства, розширенням сфери педагогічного впливу, до педагога ставляться вимоги інтелектуального самозбагачення, самоосвіти, щоб відповідати вимогам часу. Аналіз досліджень з проблем розвитку вчителя дав можливість виділити найбільш істотні ознаки, які характеризують цей процес і те, що багатьох учителів характеризує недостатній рівень сформованості потреби в розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/783
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.