Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7828
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T13:12:16Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T13:12:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Організаційні умови професійного навчання “соціальних візитерів” у Чилі в 1920-х роках. Інноваційна педагогіка. 2021. № 42. С. 14–18. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7828 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслюються організаційні умови професійного навчання «соціальних візитерів» у Чилі в 1920-х роках. Йдеться про заснування перших у латиноамериканському регіоні шкіл благочинної соціальної допомоги, а саме – про відкриття у місті Сантьяго в 1925 році і в 1929 році освітніх закладів, названих на честь лікаря Алехандро дель Ріо та благодійниці Ельвіри Матте Гормас де Кручаги. Констатовано, що фундація перших шкіл благочинної соціальної допомоги в Латинській Америці була пов’язана зі своєрідним явищем «соціального візитерства». Потреба у професійному навчанні допоміжного медичного персоналу – соціальних помічників – у країнах південного конусу (Чилі, Аргентина, Уругвай, Парагвай) була викликана гострою нестачею кадрів, необхідних для подолання епідемічних хвороб. Показано, що зміст освіти в перших чилійських школах соціальної допомоги мав переважно практикоорієнтований характер. Зміст освіти будувався таким чином, щоб учениці мали змогу оволодіти знаннями й уміннями, необхідними для здійснення професійної діяльності соціального візитера. Значна частина навчального навантаження відводилася на теоретичне вивчення предметів «Психологія і соціальна економія», «Гігієна та деонтологія», «Догляд за хворими», «Догляд за пораненими», «Соціальне обслуговування за різними напрямами» та інших. Протягом двох літніх семестрів учениці були зайняті практичним навчанням у різних благочинних установах та лікарнях. Зазначено і про вимоги до професії «соціального візитера» в Чилі в 1920-х роках. Окрім знань із психології, гігієни, догляду, моралі, законодавства, оціальні візитери мали оволодіти вміннями й навичками професійного «соціального поводження» – спілкування та співпраці. До їхніх обов’язків входило і ведення опитувальника про психологічний стан пацієнта та його динаміку, і супровід хворого, і сприяння його адаптації до нових умов життя у випадку інвалідності, і підтримання відносин із родиною хворого та його роботодавцями. У «Регламенті про соціальне обслуговування в лікарнях Сантьяго» визначалися й етичні вимоги до професії соціального візитера, зокрема вимоги бути толерантним у питаннях релігії і політики, усвідомлювати соціальні цілі власної професії, прагнути до професійного вдосконалення. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | «соціальні візитери» | en_US |
dc.subject | професійне навчання | en_US |
dc.subject | школи благочинної соціальної допомоги | en_US |
dc.subject | зміст освіти | en_US |
dc.subject | благочинні установи | en_US |
dc.subject | етичні вимоги до професії соціального візитера | en_US |
dc.subject | Чилі | en_US |
dc.subject | Латинська Америка | en_US |
dc.title | Організаційні умови професійного навчання “соціальних візитерів” у Чилі в 1920-х роках | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організаційні умови професійного навчання “соціальних візитерів” у Чилі в 1920-х роках.pdf | 192.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.