Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/780| Назва: | Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи |
| Автори: | Лимар, Юлія Михайлівна Чекан, Ю. М. |
| Ключові слова: | Нова українська школа професійні ролі вчителя фасилітатор тьютор модератор коуч |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць |
| Бібліографічний опис: | Лимар Ю. М., Чекан Ю. М. Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 15. Т. 2. С. 82-85. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито суть та особливості нових професійних ролей вчителя в Новій українській школі. Обґрунтовано необхідність організації перепідготовки вчителів-практиків та оновлення фахової підготовки майбутніх учителів до реалізації цих ролей. Потребують удосконалення зміст, форми й методи фахової підготовки студентів у аспекті формування їхньої здатності до реалізації нових професійних ролей в Новій українській школі. Цілі статті: проаналізувати теоретичні основи нових професійних ролей учителя в умовах Нової української школи, з’ясувати ставлення вчителів до нових професійних ролей учителя та готовність їх виконувати, проаналізувати досвід фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка до реалізації нових професійних ролей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/780 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи.pdf | 133,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.