Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/779
Назва: Експериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Ігнатова, К. В.
Ключові слова: творчі здібності
оригінальність мислення
навчальний рейтинг
педагогічні умови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Лимар Ю. М., Ігнатова К. В. Експериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 14. Т. 1. С. 120-123.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність удо-сконалення змісту педагогічних навчальних дисциплін; форм, методів та засобів навчання студентів, які сприятимуть розвитку їхніх творчих здібностей. Експериментальне дослідження проводилось на базі Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Метою дослідження було виявлення: рівня розвитку творчих здібностей студентів; співвідношення між рівнем розвитку творчих здібностей студента та його академічною успішністю; ставлення студентів і викладачів до виконання завдань творчого характеру у процесі вивчення педагогічних навчальних дисциплін. Для досягнення поставленої мети використано такі методи науково-педагогічного дослідження: анкетування, тестування, бесіду, аналіз процесу і продуктів діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/779
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.