Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/779
Назва: | Експериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Лимар, Юлія Михайлівна Ігнатова, К. В. |
Ключові слова: | творчі здібності оригінальність мислення навчальний рейтинг педагогічні умови |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць |
Бібліографічний опис: | Лимар Ю. М., Ігнатова К. В. Експериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 14. Т. 1. С. 120-123. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність удо-сконалення змісту педагогічних навчальних дисциплін; форм, методів та засобів навчання студентів, які сприятимуть розвитку їхніх творчих здібностей. Експериментальне дослідження проводилось на базі Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Метою дослідження було виявлення: рівня розвитку творчих здібностей студентів; співвідношення між рівнем розвитку творчих здібностей студента та його академічною успішністю; ставлення студентів і викладачів до виконання завдань творчого характеру у процесі вивчення педагогічних навчальних дисциплін. Для досягнення поставленої мети використано такі методи науково-педагогічного дослідження: анкетування, тестування, бесіду, аналіз процесу і продуктів діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/779 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Експериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи.pdf | 153.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.