Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorІгнатова, К. В.-
dc.date.accessioned2020-03-17T14:07:14Z-
dc.date.available2020-03-17T14:07:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛимар Ю. М., Ігнатова К. В. Експериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школи. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 14. Т. 1. С. 120-123.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/779-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність удо-сконалення змісту педагогічних навчальних дисциплін; форм, методів та засобів навчання студентів, які сприятимуть розвитку їхніх творчих здібностей. Експериментальне дослідження проводилось на базі Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Метою дослідження було виявлення: рівня розвитку творчих здібностей студентів; співвідношення між рівнем розвитку творчих здібностей студента та його академічною успішністю; ставлення студентів і викладачів до виконання завдань творчого характеру у процесі вивчення педагогічних навчальних дисциплін. Для досягнення поставленої мети використано такі методи науково-педагогічного дослідження: анкетування, тестування, бесіду, аналіз процесу і продуктів діяльності.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогіка : зб. наук. працьen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectоригінальність мисленняen_US
dc.subjectнавчальний рейтингen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleЕкспериментальне дослідження стану розвитку творчих здібностей майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.