Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Ганна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-17T07:43:08Z-
dc.date.available2020-03-17T07:43:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМакарова Г. Г. Експериментальне дослідження професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка / голов. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2014. Вип. 114. С. 178–183.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/778-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні положення дослідження з визначення ефективності експериментальної моделі професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного вищого навчального закладу. Під час констатуючого етапу дослідної роботи встановлено, що рівень професійного розвитку майбутніх учителів є досить низьким. У результаті наукового пошуку виявлено оптимальне поєднання і послідовність педагогічного впливу інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки на суб’єктів навчання педагогічного ВНЗ. Узагальнюючий етап дослідної роботи спрямований на уточнення, конкретизацію та доопрацювання основних положень експериментальної моделі. Зрізи формуючого етапу дослідної роботи та застосування методів математичної статистики дозволили зробити висновок, що авторська модель професійного розвитку майбутнього учителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки ВНЗ сприяє позитивним стійким змінам у пізнавальному, поведінковому, емоційному та мотиваційному ставленні до професійно-педагогічної підготовки.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмодель професійного розвитку майбутнього вчителяen_US
dc.subjectетапи та результати педагогічного експериментуen_US
dc.titleЕкспериментальне дослідження професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.