Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/778
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Макарова, Ганна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-17T07:43:08Z | - |
dc.date.available | 2020-03-17T07:43:08Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Макарова Г. Г. Експериментальне дослідження професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка / голов. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2014. Вип. 114. С. 178–183. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/778 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито основні положення дослідження з визначення ефективності експериментальної моделі професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного вищого навчального закладу. Під час констатуючого етапу дослідної роботи встановлено, що рівень професійного розвитку майбутніх учителів є досить низьким. У результаті наукового пошуку виявлено оптимальне поєднання і послідовність педагогічного впливу інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки на суб’єктів навчання педагогічного ВНЗ. Узагальнюючий етап дослідної роботи спрямований на уточнення, конкретизацію та доопрацювання основних положень експериментальної моделі. Зрізи формуючого етапу дослідної роботи та застосування методів математичної статистики дозволили зробити висновок, що авторська модель професійного розвитку майбутнього учителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки ВНЗ сприяє позитивним стійким змінам у пізнавальному, поведінковому, емоційному та мотиваційному ставленні до професійно-педагогічної підготовки. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | модель професійного розвитку майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | етапи та результати педагогічного експерименту | en_US |
dc.title | Експериментальне дослідження професійного розвитку майбутнього вчителя в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Експериментальне дослідження професійного розвитку майбутнього вчителя .pdf | 300.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.