Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorІгнатенко, А.-
dc.date.accessioned2022-06-13T13:24:31Z-
dc.date.available2022-06-13T13:24:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмолянко Ю., Ігнатенко А. Розвиток soft skills у дітей старшого дошкільного віку. Acta Paedagogiсa Volynienses. 2021 р. № 6. Р. 15–21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7787-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність висвітлення педагогічних умов розвитку soft skills командної праці дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Розглянуто актуальність та необхідність розвитку soft skills командної праці дітей старшого дошкільного віку, проаналізовано сучасні наукові праці із проблеми дослідження. З’ясовано, що важливими педагогічними умовами сформованості soft skills до командної праці дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти є: забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії між учасниками освітнього процесу (дитина – дитина, дитина – дорослий, дитина – група дітей); створення емоційно збагаченого, розвивального освітнього середовища, спрямованого на розвиток у старших дошкільників співдружності та спільної діяльності у колективі; впровадження відповідного методичного забезпечення щодо розвитку soft skills (командної праці-кооперації) у дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. З метою розвитку гнучких навичок у дітей дошкільного віку в освітньому процесі ЗДО вважаємо за необхідне використовувати метод тимбілдингу (командотворення). Актуальністю зазначеної проблеми зумовлено вибір теми кваліфікаційної (магістерської) роботи «Розвиток soft skills дітей старшого дошкільного віку». Вищезазначені теоретичні положення стали вихідними позиціями констатувального та формувального етапів експериментального дослідження щодо формування soft skills дітей старшого дошкільного віку. З метою з’ясування стану сформованості soft skills до командної праці дітей старшого дошкільного віку у дітей старшого дошкільного віку та отримання даних для створення методики формувального етапу експерименту проведено констатувальний експеримент. Зважаючи на означене, методика констатувального етапу дослідження включала такі напрями, як: робота з батьками дітей старшого дошкільного віку, робота із фахівцями дошкільної освіти та робота з дітьми старшого дошкільного віку.en_US
dc.publisherActa Paedagogiсa Volyniensesen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectм'які навичкиen_US
dc.subjectкоопераціяen_US
dc.subjectкомандна працяen_US
dc.subjectпедагогічні умови розвитку soft skills командної праці дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.titleРозвиток soft skills у дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВИТОК SOFT SKILLS У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf324.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.