Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorКоршун, Т. М.-
dc.date.accessioned2022-06-13T13:18:00Z-
dc.date.available2022-06-13T13:18:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмолянко Ю. М., Коршун Т. М. Формування моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами казок. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». 2021 р., С.199-203.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7785-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «мораль», «моральне виховання» та «моральна поведінка дітей старшого дошкільного віку». Висвітлено проблему моральності, а також погляди науковців на проблему формування моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку. Вважаємо, що одним з ефективних засобів впливу на емоційну та моральну сфери дитини є казка, яка належить світу дитинства. Розкрито роль казки в роботі з дітьми дошкільного віку, що сприяє пізнавальному розвитку дітей, виховує моральні почуття та впливає на особистість дитини. Досліджено особливості сприйняття та розуміння дітьми казки та її значення у формуванні здатності до творчого самовираження дошкільників. З’ясовано ефективність використання авторських та казок у контексті виховання дітей старшого дошкільного віку. Актуальністю зазначеної проблеми зумовлено вибір теми кваліфікаційної (магістерської) роботи «Формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами казок». Вбачаємо, що кожен вибраний та створений казковий твір пробудить у дітей дошкільного віку певний спектр емоцій (радість, переживання, сум, жалість, обурення тощо) та проявить здатність не тільки передати ці відчуття, а насамперед, викличе ці почуття. Подані вище теоретичні положення стали вихідними позиціями констатувального та формувального етапів експериментального дослідження процесу формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами казок. З метою з’ясування реального стану морально-етичного виховання в дітей старшого дошкільного віку, отримання базових даних для створення методики формувального етапу експерименту проведено констатувальний експеримент. Враховано закономірність, яка полягає в тому, що формування моральних якостей дошкільників здійснюється у процесі організованого цілеспрямованого освітнього процесу під впливом інтеграції та взаємопроникнення найближчого соціального оточення: вихователів, батьків та однолітків. З огляду на означене методика констатувального етапу дослідження включала два напрями: робота з фахівцями дошкільної освіти та робота з дітьми старшого дошкільного віку.en_US
dc.publisherНауковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка»en_US
dc.subjectморальне вихованняen_US
dc.subjectморальна свідомістьen_US
dc.subjectморальна поведінкаen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectформування моральноетичного виховання дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.subjectмайбутній вихователь закладу дошкільної освітиen_US
dc.titleФормування моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами казокen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО.pdf341.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.