Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Ганна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-16T13:28:21Z-
dc.date.available2020-03-16T13:28:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМакарова Г. Г. Критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 113. С. 178–183.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/777-
dc.description.abstractстатті розкриваються критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ для дослідження ефективності авторської методики професійного навчання майбутніх учителів в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпрофесійний розвиток майбутніх вчителівen_US
dc.subjectкритерій професійного розвиткуen_US
dc.subjectпоказник професійного розвитку майбутніх учителівen_US
dc.subjectрівень професійного розвитку майбутніх учителівen_US
dc.subjectнаукова бібліотекаen_US
dc.subjectінформаційно-освітнє середовище наукової бібліотекиen_US
dc.titleКритерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf376.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.