Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/777
Назва: Критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Автори: Макарова, Ганна Григорівна
Ключові слова: професійний розвиток майбутніх вчителів
критерій професійного розвитку
показник професійного розвитку майбутніх учителів
рівень професійного розвитку майбутніх учителів
наукова бібліотека
інформаційно-освітнє середовище наукової бібліотеки
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Макарова Г. Г. Критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 113. С. 178–183.
Короткий огляд (реферат): статті розкриваються критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ для дослідження ефективності авторської методики професійного навчання майбутніх учителів в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/777
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf376.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.