Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/775
Назва: Концепціії музичного виховання і навчання, які застосовуються в японії для розвитку музичних здібностей учнів
Автори: Солдатенко, Олександр Ігорович
Ключові слова: музична освіта
американські концепції
європейські концепції
японські концепції
релятивна сольмізація
елементарне музикування
евритмія
дзен-гітара
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Солдатенко О. І. Концепціії музичного виховання і навчання, які застосовуються в японії для розвитку музичних здібностей учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 392–395.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні положення визнаних у всьому світі американських та європейських концепцій музичного виховання і навчання: Гленна Домана, Золтана Кодая, Карла Орфа, Марії Монтессорі, Еміля Жака-Далькроза, які застосовуються в Японії у вигляді, адаптованому до специфіки музичної освіти цієї країни. Автор аналізує головні аспекти методик японських науковців і вчителів-практиків щодо розвитку музичних здібностей учнів: Масару Ібука, Сін'їті Судзукі, Філіпа Судо, працюючих у цій галузі, та можливості використання досвіду музичної освіти в Японії при підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/775
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92.pdf492.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.