Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/775
Назва: | Концепціії музичного виховання і навчання, які застосовуються в японії для розвитку музичних здібностей учнів |
Автори: | Солдатенко, Олександр Ігорович |
Ключові слова: | музична освіта американські концепції європейські концепції японські концепції релятивна сольмізація елементарне музикування евритмія дзен-гітара |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Солдатенко О. І. Концепціії музичного виховання і навчання, які застосовуються в японії для розвитку музичних здібностей учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 392–395. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні положення визнаних у всьому світі американських та європейських концепцій музичного виховання і навчання: Гленна Домана, Золтана Кодая, Карла Орфа, Марії Монтессорі, Еміля Жака-Далькроза, які застосовуються в Японії у вигляді, адаптованому до специфіки музичної освіти цієї країни. Автор аналізує головні аспекти методик японських науковців і вчителів-практиків щодо розвитку музичних здібностей учнів: Масару Ібука, Сін'їті Судзукі, Філіпа Судо, працюючих у цій галузі, та можливості використання досвіду музичної освіти в Японії при підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва в Україні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/775 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
92.pdf | 492.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.