Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2022-06-09T13:15:58Z-
dc.date.available2022-06-09T13:15:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРень Л. В. Профорієнтаційна робота з учнями у діяльності соціального педагога. Дитина у тривожному середовищі: розвивальні та відновлювальні практики : Збірник тез (31 травня – 1 червня 2021 року, Київ) / за ред. О. В. Чуйко. Київ : КНУ імені Тараса Шевченка, 2021. С. 73-75.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7745-
dc.description.abstractОдним з найбільш головних виборів у житті є вибір професії, адже від нього значною мірою залежить можливість самореалізації та задоволеність людини власним життям. Професійне самовизначення є вищим рівнем профорієнтації. На цьому рівні особистість усвідомлено обирає професію, вирішує здобувати певний фах. Професійне самовизначення стає центральним новоутворенням юнацького віку. Така нова позиція людини передбачає те, що вона усвідомлює себе членом суспільства, визначає своє місце у ньому, набуває необхідні компетентності для професійного становлення, має певні світоглядні позиції.en_US
dc.publisherДитина у тривожному середовищі: розвивальні та відновлювальні практики : Збірник тезen_US
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectвибір професіїen_US
dc.subjectсоціальний педагогen_US
dc.titleПрофорієнтаційна робота з учнями у діяльності соціального педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.