Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7744
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валентьєва, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Смолянко, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Семеняко, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-09T12:59:52Z | - |
dc.date.available | 2022-06-09T12:59:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Валентьєва Т. І., Смолянко Ю. М., Семеняко Ю. Проблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 49, Т. 1. С. 130-139. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7744 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено педагогічні особливості формування у студентів комплексу знань та умінь, навичок та ціннісних орієнтацій, формування професійної компетентності на основі використання методів, засобів та новітніх технологій, зокрема застосування проблемного навчання як ефективної освітньої технології в процесі викладання лекції за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. Застосовано методи системного аналізу наукових праць з означеної проблеми, а також використання методів аналізу та синтезу, дослідницького, пояснювального та описового методу для визначення сутності досліджуваної проблеми та метод узагальнення для визначення результатів. Запропоновано авторське дослідження, що полягає в уточненні поняття проблемного навчання як ефективної освітньої технології. Стаття висвітлює особливості проблемного навчання як технології в контексті отримання вищої освіти в процесі викладання курсів «Педагогіка дошкільна» та «Виховання почуття комічного у старших дошкільників». На основі теоретико-методологічного аналізу проаналізовано сутнісні ознаки проблемного навчання як освітньої технології, визначено особливості проведення лекції з проблемним викладанням, а також проаналізовано структурні компоненти проблемного викладання. Розглянуто особливості проблемної ситуації як одного з елементів технології, а також визначено проблемні завдання та питання. Узагальнено педагогічні особливості проблемного навчання в процесі викладання лекції. У статті відображено основні компоненти заняття з проблемним викладанням. Обґрунтовано доцільність проведення проблемного викладання лекції як найбільш ефективного педагогічного засобу для досягнення навчальної цілі. Актуальність дослідження обумовлена визначенням ефективних технологій навчання у процесі здобуття вищої освіти в сучасний період становлення інформаційного постіндустріального суспільства. | en_US |
dc.publisher | Актуальнi питання гуманiтарних наук | en_US |
dc.subject | освітня технологія | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | професійні компетентності | en_US |
dc.subject | проблемна ситуація | en_US |
dc.subject | лекційне заняття | en_US |
dc.title | Проблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів.pdf | 356.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.