Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.date.accessioned2022-06-09T11:52:50Z-
dc.date.available2022-06-09T11:52:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛілік О. О., Сазонова О. В., Бивалькевич Л. М. Формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. Вип. 12 (168). С. 210-217.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7740-
dc.description.abstractМетою статті є визначення особливостей формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів. Методологія. Дослідження здійснене на основі поєднання положень низки методо-логічних підходів, зокрема: культурологічного, діяльнісного, компетентнісного, особистісно орієнтованого, аксіологічного – які застосовані на засадах взаємодоповнюваності і відповідності меті дослідження. У процесі дослідження використано різні методи, наприклад: аналіз психологічної, педагогічної та методичної літератури – з метою визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на досліджувану проблему; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для розроблення стратегії наукового дослідження, а також формулювання висновків; спостереження за освітнім процесом і аналіз результатів навчальної діяльності студентів – для визначення ефективності формування досліджуваного феномена. Наукова новизна. Описано особливості формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкових класів засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів. Висновки. З’ясовано, що візуальна грамотність – це сформована в процесі навчання здатність точно інтерпретувати та створювати візуальні повідомлення. Доведено, що візуальна грамотність відіграє значну роль у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Описано можливості формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкових класів за допомогою онлайн-інструментів, зокрема шляхом створення інфографіки й ребусів на основі афективного, критичного й композиційного підходів до оцінювання зображень. Визначено перспективи використання інфографіки й ребусів для мотивації навчальної діяльності студентів, активізації їхніх знань, а також для перевірки рівня знань у межах навчальної дисципліни «Дитяча література», що входить до циклу професійної і практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвізуальна грамотністьen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівen_US
dc.subjectхудожній твірen_US
dc.subjectребусen_US
dc.subjectінфографікаen_US
dc.subjectлітератураen_US
dc.subjectонлайн інструментиen_US
dc.titleФормування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.