Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:33:34Z-
dc.date.available2022-06-09T09:33:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛілік О. О., Сазонова О. В. Архетипний образ світового дерева в художньому світі Григорія Чубая. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: філологічні науки. 2020. Вип. 2 (20). С. 88-92.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7735-
dc.description.abstractГригорія Чубая. Автори статті характеризують стильові особливості поезій митця у взаємозв’язках з українською і світовою літературою, а також у контексті біографії письменника. Вони акцентують на таких характерних ознаках поетичної творчості персоналії, як-от: наскрізна образність, художнє естетичне мовлення, активне використання тропів і фігур, запровадження авторських неологізмів, наявність конкретно чуттєвої лексики для посилення експресивності подання та полегшення його сприйняття. О.О. Лілік, О.В. Сазонова стверджують, що Григорій Чубай належить до поетів-міфотворців, творчість яких укорінена в національному фольклорі й міфології. Автори обґрунтовують, що засобом репрезентації авторської світоглядної концепції є архетипи, закодовані в образах, символах і моти- вах художніх текстів. Аналіз поезій Григорія Чубая дав підстави для висновку, що художній образ де- рева в поезіях митця є архетипним символом єдності й вічності та виявляється в різних значеннях: дерева світотворчого, дерева часового (що єднає минуле, теперішнє і майбутнє) і дерева роду, яке конденсує в собі попередні два значення. Автори статті стверджують, що творцями життя на світовому дереві постають птахи. На основі вивчення поетичних текстів Григорія Чубая, у яких згадуються птахи, вони роблять висновок, що, окрім образу пташки загалом, найчастіше митець звертається до образів зозулі, солов’я, лелеки, со- роки, голуба. Зазначені образи мають яскраве експресивне забарвлення, вони вибудувані на спосте- реженнях, міфічних уявленнях, словесній грі. Водночас аналіз підтвердив, що в цих поезіях образи птахів у своєму символічному вираженні інколи набувають невластивого для українського фолькло- ру потрактування птаха.en_US
dc.publisherВісник Університету імені Альфреда Нобеляen_US
dc.subjectархетипen_US
dc.subjectобразen_US
dc.subjectсвітове деревоen_US
dc.subjectптахen_US
dc.subjectпоезіїen_US
dc.titleАрхетипний образ світового дерева в художньому світі Григорія Чубаяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.