Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorВакула, М. Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:31:01Z-
dc.date.available2022-06-09T09:31:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛілік О. О., Вакула М. Ю. Рівні сформованості інтегральної стратегіальності як професійно-особистісної риси вчителів. Didactics. 2021. 2. Р. 29–30.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7734-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано феномен інтегральної стратегіальності як професійно-особистісної риси вчителів, описано логіку формування стратегії в процесі розв’язання професійних завдань, обґрунтовано необхідність цілеспрямованого формування стратегіальності для ефективного виконання педагогічної діяльності й досягнення поставлених особистих і професійних цілей. З’ясовано, що стратегія є організовувальною й регулювальною складовою професійно-педагогічної діяльності, а стратегіальна організація – засадничим принципом цієї діяльності. Обґрунтовано, що ознаками стратегіальності мислення педагога є дотримання ним певної схеми в обробленні інформації на противагу випадковим, невпорядкованим діям; економія часу та пізнавальних ресурсів учителя; гнучкість мислення (уміння суб’єкта змінювати, корегувати план дій під час роботи із суперечливою інформацією); упевненість суб’єкта в правильності обраного порядку дій і точне його дотримання. Визначено, що формування стратегії відбувається в межах тріади «проблема – рішення – стратегія», важливим фактором формування й реалізації стратегії є наявність мети діяльності, яка має бути особисто й професійно значущою, а також має активізувати різноманітні знання та вміння і детермінувати план і хід подальшої роботи. З’ясовано, що стратегіальність має комплексний, інтегральний характер, оскільки поєднує особистісні й професійні виміри професійної діяльності вчителя. У результаті аналізу наукових джерел визначено й описано рівні сформованості інтегральної стратегіальності вчителя, зокрема: адаптивний, евристичний, дослідницький, інноваційний, смислопороджувальний – на прикладі професійної діяльності вчителів української мови й літератури. Визначено, що педагогічна майстерність як найвищий рівень професійного розвитку учителя корелює з інноваційним і смислопороджувальним рівнями.en_US
dc.publisherDidacticsen_US
dc.subjectінтегральна стратегіальністьen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectрівніen_US
dc.subjectпрофесійні завданняen_US
dc.subjectпрофесійний розвитокen_US
dc.titleРівні сформованості інтегральної стратегіальності як професійно-особистісної риси вчителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.