Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:23:18Z-
dc.date.available2022-06-09T09:23:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБивалькевич Л. М., Лілік О. О. Особливості застосування синектичного методу в професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. Вип.8 (164). С.136-141.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7732-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз особливостей застосування синектичного методу в професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів у контексті створення інноваційного середовища у педагогічних ЗВО. Методологія. У процесі дослідження використано комплекс методів, зокрема: вхідне й підсумкове тестування й анкетування майбутніх інженерів-педагогів для перевірки впливу методу синектики на розвиток творчих здібностей студентів; опитування викладачів, спостереження за освітнім процесом – з метою моніторингу розвитку творчих здібностей майбутніх інженерів-педагогів та коригування авторської методики; моделювання – для розроблення моделі застосування синектичного методу; педагогічний експеримент – для експериментальної перевірки ефективності методу синектики. Наукова новизна. Розроблено методику застосування синектичного методу в професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів у контексті створення інноваційного середовища у педагогічних ЗВО; у процесі дослідно-експериментальної роботи доведено її ефективність. Висновки. Доведено, що застосування синектичного методу стимулює формування творчих здібностей майбутніх інженерів-педагогів, сприяє комплексному аналізу професійної діяльності, формуванню здатності до рефлексії та навичок керування учнівським колективом, а також є методом діагностики, оскільки допомагає виявити рівень компетентності та поінформованості студента в різних галузях, володіння образним мисленням, здатності до абстрагування, узагальнення, порівняння, уміння актуалізувати потрібні знання у необхідний момент. Експериментально-дослідна робота із застосування методу синектики відбувалася шляхом реалізації чотирьох послідовних етапів (констатувально-діагностичного, теоретичного, практично-моделювального, аналітичного), у межах яких розроблено й апробовано методику застосування методу синектики в професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Застосування синектичного методу відбувалося через чотири етапи (ознайомлення з проблемою, її конкретизація, генерування ідей, їх розгляд), у межах яких репрезентовано три компоненти зазначеного методу (предметний, комунікативно-керівний, рефлексивно-творчий). Аналіз результатів експериментальної роботи підтвердив ефективність використання синектичного методу для розвитку творчих здібностей студентів і доцільність його впровадження в професійну підготовку майбутніх інженерів-педагогів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінноваційне середовищеen_US
dc.subjectсинектикаen_US
dc.subjectсинектичний методen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.titleОсобливості застосування синектичного методу в професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.