Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7694
Назва: | Визначення готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти |
Автори: | Мехед, Ольга Борисівна Мірошник, Владислава Ігорівна |
Ключові слова: | соціально-педагогічна діяльність майбутні вчителі технології підготовки |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Професійне становлення особистості : проблеми і перспективи : тези доп. ХІ міжнар. наук.-практ. конференції |
Бібліографічний опис: | Мехед О. Б., Мірошник В. І. Визначення готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти. Професійне становлення особистості : проблеми і перспективи : тези доп. ХІ міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький, 25-26 листопада 2021 р.). Хмельницький : ХНУ, 2021. С. 221. |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано готовність вчителя біології та основ здоров’я. Підготовка майбутніх учителів біології на основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності відбувається під час аудиторних занять, самостійної роботи здобувачів освіти, консультацій, спецкурсів, навчально-дослідної роботи студентів, та вдосконалюється під час педагогічних практик. Культура професійної діяльності детермінується певною від сукупністю умов: повнота та глибина опанування спеціальних знань, умінь, навичок і рівня розвитку професійної компетентності, для ефективного визначення готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності в закладах загальної середньої освіти доцільно використовувати рівнево-критеріальний підхід. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7694 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.