Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-11T10:30:46Z-
dc.date.available2020-03-11T10:30:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Динаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експерименту // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.; голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. № 3 (87). С. 233–249.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/767-
dc.description.abstractУ статті розкривається питання формування компетентності індивідуального здоров’язбереження в учителів-практиків. Запровадження програми «Здоров’я вчителя» в закладах загальної середньої освіти дозволило розвинути наявні та сформувати нові навички здоров’язбереження в учителів-практиків і перевести їх у компетентнісний ракурс. Результати діагностики зони особистого професійного комфорту, стану здоров’я, рівня професійного вигоряння, біологічного та психологічного віку підтверджують ефективність запропонованого змісту, організаційно-педагогічних умов і технологій навчання.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.en_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectзона комфортуen_US
dc.subjectбіологічний вікen_US
dc.subjectпрограма «Здоров’я вчителя»en_US
dc.titleДинаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експериментуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.