Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/767
Назва: | Динаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експерименту |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | вчитель здоров’я компетентність індивідуального здоров’язбереження зона комфорту біологічний вік програма «Здоров’я вчителя» |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. |
Бібліографічний опис: | Жара Г. І. Динаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експерименту // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.; голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. № 3 (87). С. 233–249. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається питання формування компетентності індивідуального здоров’язбереження в учителів-практиків. Запровадження програми «Здоров’я вчителя» в закладах загальної середньої освіти дозволило розвинути наявні та сформувати нові навички здоров’язбереження в учителів-практиків і перевести їх у компетентнісний ракурс. Результати діагностики зони особистого професійного комфорту, стану здоров’я, рівня професійного вигоряння, біологічного та психологічного віку підтверджують ефективність запропонованого змісту, організаційно-педагогічних умов і технологій навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/767 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Динаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експерименту.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.