Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/767
Назва: Динаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експерименту
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
здоров’я
компетентність індивідуального здоров’язбереження
зона комфорту
біологічний вік
програма «Здоров’я вчителя»
Дата публікації: 2019
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.
Бібліографічний опис: Жара Г. І. Динаміка показників індивідуального здоров’я учителів в умовах педагогічного експерименту // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.; голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. № 3 (87). С. 233–249.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається питання формування компетентності індивідуального здоров’язбереження в учителів-практиків. Запровадження програми «Здоров’я вчителя» в закладах загальної середньої освіти дозволило розвинути наявні та сформувати нові навички здоров’язбереження в учителів-практиків і перевести їх у компетентнісний ракурс. Результати діагностики зони особистого професійного комфорту, стану здоров’я, рівня професійного вигоряння, біологічного та психологічного віку підтверджують ефективність запропонованого змісту, організаційно-педагогічних умов і технологій навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/767
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.