Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздов, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2022-02-15T11:07:17Z-
dc.date.available2022-02-15T11:07:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДроздов О. Ю. Чинники прийняття рішення про вступ до університету (на прикладі чернігівських студентів). Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства: матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 20-21 жовт. 2021 р.). Кременчук, 2021. С. 173-176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7666-
dc.description.abstractУ сучасних соціально-економічних реаліях вивчення чинників прийняття рішення молоддю про вступ до закладів вищої освіти (ЗВО) набуває вагомого практичного значення. Щороку майже усі вітчизняні ЗВО розпочинають (а, іноді, продовжують, не закінчуючи) рекламно-агітаційну діяльність з метою «спокусити» потенційних абітурієнтів перспективами навчання у власних стінах. Часто така діяльність стає неформальним обов’язком викладачів, котрих адміністрація змушує планувати та реалізовувати різнопланові «профорієнтаційні акції». Але ініціатори такої «активності» часто забувають той простий факт, що ефективність будь-якого впливу залежить від урахування соціально-психологічних особливостей абітурієнтів, зокрема їхньої мотивації, ступеня довіри до ЗВО та джерел інформації про нього.en_US
dc.publisherКременчукen_US
dc.subjectЧернігівen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.subjectвступ до закладів вищої освіти (ЗВО)en_US
dc.titleЧинники прийняття рішення про вступ до університету (на прикладі чернігівських студентів)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.