Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7664
Назва: Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності
Автори: Гончаренко, Сергій Володимирович
Ключові слова: педагогічні умови
учитель музичного мистецтва
саморозвиток
вокально-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Молодь і ринок
Бібліографічний опис: Гончаренко С. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності. Молодь і ринок. 2021. №11-12(197-198) листопад-грудень. С. 164-168.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено й охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності, що сприятиме результативності досліджуваного феномену і успішності освітнього процесу. Акцентується, що формування готовності майбутніх фахівців до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності – це складний і багаторівневий процес, який має велике значення в сучасній педагогічній практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7664
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.