Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorРябченко, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorГарига, М. М.-
dc.date.accessioned2022-01-19T07:35:42Z-
dc.date.available2022-01-19T07:35:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМехед О. Б., Рябченко С. В., Гарига М. М. Основні компоненти соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’я. Витоки педагогічної майстерності, 2021. Вип. 27. С. 176-180.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7646-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано поняття соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’я у взаємній єдності компонентів, що його складають. Визначаються особливості соціально-педагогічної діяльності відповідно до її призначення у системі сучасного природничо-наукового знання. Увагу акцентовано на взаємозв’язку теоретичних викладок та практичного впровадження методів та напрямків роботи соціальної педагогіки, що відображується через сутнісні ознаки соціально-педагогічної діяльності як основного засобу втілення соціального виховання.en_US
dc.publisherВитоки педагогічної майстерностіen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectвчитель біології та основ здоров’яen_US
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиen_US
dc.titleОсновні компоненти соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’яen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.