Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T09:44:20Z-
dc.date.available2022-01-14T09:44:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Теоретичне підґрунтя концепції про виховання душі в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2021. № 41. Т. 1. С. 13–17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7631-
dc.description.abstractУ статті окреслюються провідні психологічні напрями (ноологія, прасологія, естезіологія, метафізична психологія), які виступали теоретичним підґрунтям іспанської педагогіки на межі ХІХ–ХХ століть. З’ясовано, що тогочасна іспанська педагогіка живилася ідеями антропологічного та християнського вчень і власним предметом дослідження визначала цілеспрямоване розвинення особистості людини. Відповідно до роздумів іспанських педагогів: П. де Алькантара Гарсії, А. Лопеса Муньоса, Л. Морено Бустаманте, М. Поло Пейролона й інших, які яскраво відбилися у фундаментальних працях – педагогічних трактатах, виданих в Іспанії у 1890–1910-х роках, виховання людини має спрямовуватися на розвинення цілісної особистості. Оскільки особистість – це завжди поєднання тілесного й духовного, а тілесне і духовне – різної природи, то варто, на переконання іспанських педагогів на межі ХІХ–ХХ століть, виокремлювати фізичне виховання та духовне.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectіспанська педагогіка на межі ХІХ–ХХ столітьen_US
dc.subjectконцепція про виховання душіen_US
dc.subjectемпірична психологіяen_US
dc.subjectметафізична психологіяen_US
dc.subjectноологіяen_US
dc.subjectпрасологіяen_US
dc.subjectестезіологіяen_US
dc.titleТеоретичне підґрунтя концепції про виховання душі в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ столітьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.