Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7631
Назва: Теоретичне підґрунтя концепції про виховання душі в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанська педагогіка на межі ХІХ–ХХ століть
концепція про виховання душі
емпірична психологія
метафізична психологія
ноологія
прасологія
естезіологія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Теоретичне підґрунтя концепції про виховання душі в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2021. № 41. Т. 1. С. 13–17.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслюються провідні психологічні напрями (ноологія, прасологія, естезіологія, метафізична психологія), які виступали теоретичним підґрунтям іспанської педагогіки на межі ХІХ–ХХ століть. З’ясовано, що тогочасна іспанська педагогіка живилася ідеями антропологічного та християнського вчень і власним предметом дослідження визначала цілеспрямоване розвинення особистості людини. Відповідно до роздумів іспанських педагогів: П. де Алькантара Гарсії, А. Лопеса Муньоса, Л. Морено Бустаманте, М. Поло Пейролона й інших, які яскраво відбилися у фундаментальних працях – педагогічних трактатах, виданих в Іспанії у 1890–1910-х роках, виховання людини має спрямовуватися на розвинення цілісної особистості. Оскільки особистість – це завжди поєднання тілесного й духовного, а тілесне і духовне – різної природи, то варто, на переконання іспанських педагогів на межі ХІХ–ХХ століть, виокремлювати фізичне виховання та духовне.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7631
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.