Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T09:34:07Z-
dc.date.available2022-01-14T09:34:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Цінності духовного виховання в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2021. № 40. С. 19–23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7630-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз найбільш значущих цінностей духовного виховання в іспанській педагогіці на межі ХІХ–ХХ століть. З’ясовано, що в іспанських педагогічних трактатах, виданих у 1890–1910-х роках визначними освітянами, наставниками вчительства П. де Алькантара Гарсією, П. Діасом Муньосом, Р. Руїсом Амадо, Л. Морено Бустаманте, Л. Парралем Крістобалем, М. Поло Пейролоном, Ф. Далмау Гратакосом та іншими, велика увага приділялася питанням духовного виховання (виховання душі). На переконання іспанських педагогів на межі ХІХ–ХХ століть, виховання має націлюватися на розкриття, розвинення і вдосконалення природних людських здібностей, передовсім душевних – розуму, відчуттів та волі.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectдуховне вихованняen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectрелігійність особистостіen_US
dc.subjectморальністьen_US
dc.subjectрозумністьen_US
dc.subjectіспанська педагогіка на межі ХІХ–ХХ столітьen_US
dc.subjectдушевні здібностіen_US
dc.subjectсвободаen_US
dc.titleЦінності духовного виховання в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ столітьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.