Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7630
Назва: Цінності духовного виховання в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: духовне виховання
цінності
релігійність особистості
моральність
розумність
іспанська педагогіка на межі ХІХ–ХХ століть
душевні здібності
свобода
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Цінності духовного виховання в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2021. № 40. С. 19–23.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз найбільш значущих цінностей духовного виховання в іспанській педагогіці на межі ХІХ–ХХ століть. З’ясовано, що в іспанських педагогічних трактатах, виданих у 1890–1910-х роках визначними освітянами, наставниками вчительства П. де Алькантара Гарсією, П. Діасом Муньосом, Р. Руїсом Амадо, Л. Морено Бустаманте, Л. Парралем Крістобалем, М. Поло Пейролоном, Ф. Далмау Гратакосом та іншими, велика увага приділялася питанням духовного виховання (виховання душі). На переконання іспанських педагогів на межі ХІХ–ХХ століть, виховання має націлюватися на розкриття, розвинення і вдосконалення природних людських здібностей, передовсім душевних – розуму, відчуттів та волі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7630
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.