Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7629
Назва: Зміст розумового виховання за іспанськими педагогічними трактатами 1890-х років
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанські педагогічні трактати
іспанські педагоги
розумове виховання
розумові здібності людини
розумовий розвиток особистості
увага
пам’ять
уява
судження
мислення
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Зміст розумового виховання за іспанськими педагогічними трактатами 1890-х років. Інноваційна педагогіка. 2021. № 33. Т. 2. С. 22–26.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати аналізу змісту розумового виховання, відображеного у п’ятьох педагогічних трактатах, виданих у 1890-х роках визначними іспанськими педагогами, наставниками шкільного учительства П. де Алькантара Гарсією, П. Креспі, П. Мартінесом Палао, П. Діасом Муньосом, Х. Фернандесом-Хіменесом. У цих працях, призначених для вдосконалення теоретичної педагогічної підготовки учителів шкіл початкового навчання, напрям розумового виховання було окреслено як провідний серед напрямів духовного виховання. Означивши за мету розумового виховання розвинення усіх інтелектуальних здібностей людини, наданих їй від природи, іспанські педагоги вдалися до детального аналізу кожної функції розуму та з’ясування усього комплексу педагогічних умов, необхідних і достатніх для повноцінного розумового розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7629
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.