Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:57:46Z-
dc.date.available2022-01-14T08:57:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Концепт “розумове виховання” за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ – ХХ ст. Інноваційна педагогіка. 2021. № 32. Т. 2. С. 25–28.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7628-
dc.description.abstractУ статті з’ясовується, яким чином тлумачився концепт «розумове виховання» іспанськими педагогами на межі ХІХ–ХХ ст. у низці педагогічних трактатів, виданих у різних куточках Іспанії у 1890–1910-х рр. із метою вдосконалення теоретичної педагогічної підготовки учительства.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectіспанські педагогічні трактатиen_US
dc.subjectіспанські педагогиen_US
dc.subjectрозумове вихованняen_US
dc.subjectрозумen_US
dc.subjectрозумові здібності душіen_US
dc.subjectпізнанняen_US
dc.subjectдухen_US
dc.titleКонцепт “розумове виховання” за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ – ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.