Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7627
Назва: Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст.
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанська педагогічна думка
іспанські педагоги
моральність людини
аксіологічний вимір
доброчесність
моральне виховання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. Інноваційна педагогіка. 2021. № 31. Т. 1. С. 13–17.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз проблеми моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. Показано, що іспанські педагоги феномен моральності людини досліджували у трьох вимірах – аксіологічному, гносеологічному, праксеологічному. В аксіологічному вимірі моральність людини інтерпретувалася як необхідна умова досягнення «тимчасового» (земного) і «вічного» (небесного) щастя. У гносеологічному вимірі моральність людини – індикатор розвиненої у неї моральної свідомості – здібності розрізняти добро і лихо, доброчесність і порок, святість і гріховність. У праксеологічному вимірі моральність людини – вільне вчинення добрих справ, що включає свідоме виконання людиною моральних обов’язків перед Богом, перед іншими людьми, перед собою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7627
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.