Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7627
Назва: | Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | іспанська педагогічна думка іспанські педагоги моральність людини аксіологічний вимір доброчесність моральне виховання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. Інноваційна педагогіка. 2021. № 31. Т. 1. С. 13–17. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється аналіз проблеми моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. Показано, що іспанські педагоги феномен моральності людини досліджували у трьох вимірах – аксіологічному, гносеологічному, праксеологічному. В аксіологічному вимірі моральність людини інтерпретувалася як необхідна умова досягнення «тимчасового» (земного) і «вічного» (небесного) щастя. У гносеологічному вимірі моральність людини – індикатор розвиненої у неї моральної свідомості – здібності розрізняти добро і лихо, доброчесність і порок, святість і гріховність. У праксеологічному вимірі моральність людини – вільне вчинення добрих справ, що включає свідоме виконання людиною моральних обов’язків перед Богом, перед іншими людьми, перед собою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7627 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст..pdf | 159.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.