Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/761
Назва: Оцінка зони професійного комфорту вчителів як засобу прогнозування динаміки їх індивідуального здоров’я
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: учителі
індивідуальне здоров’я
захворюваність
зона професійного комфорту
Дата публікації: 2017
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Оцінка зони професійного комфорту вчителів як засобу прогнозування динаміки їх індивідуального здоров’я // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. № 4 (68). 280 c. С. 90–99.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються можливості прогнозування динаміки індивідуального здоров’я вчителів за змінами зони професійного комфорту. Досліджувалися зона професійного комфорту, рівень професійного вигоряння, стан індивідуального здоров’я вчителів загальноосвітніх шкіл. Результати дослідження показали, що звуження зони комфорту підвищує вірогідність збільшення рівня професійного вигоряння. У респонденттів із низьким і високим рівнями вигоряння захворюваність збільшується при звуженні зони комфорту. Учителі з вкрай високим рівнем вигоряння при розширенні зони комфорту хворіють більше. Дані, отримані для вчителів із середнім рівнем вигоряння, не є достовірними. Рекомендовано враховувати виявлені особливості при використанні показників зони професійного комфорту для прогнозування стану індивідуального здоров’я вчителів та оцінки сформованості в них компетентності індивідуального здоров’язбереження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/761
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.