Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7593
Назва: Трансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності»
Автори: Міщенко, Тетяна В’ячеславівна
Жиденко, Алла Олександрівна
Ключові слова: освітній процес
пандемія
фізіологія рухової діяльності
спортивна медицина
фізична реабілітація
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеса
Бібліографічний опис: Міщенко Т. В., Жиденко А. О. Трансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності». Сучасні досягнення спортивної медицини, фізичної реабілітації, фізичного виховання та валеології – 2020 : ХХ ювілейна Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 120-річчю ОНМедУ, (м. Одеса, 24-25 верес. 2020 р.). Одеса, 2020. С. 79-83.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом в академічних колах широко обговорюється роль дистанційного навчання та його провідних засобів у сучасному освітньому просторі. Багато фахівців вищої ланки освіти вважають дистанційне навчання одним з найефективніших засобів здійснення якісної освіти. Проте є досить велика кількість прихильників класичних методів забезпечення освітнього процесу, зокрема лекційно-практичних форм організації навчання, що передбачають візуальний контакт викладача зі студентами, їх постійну тісну взаємодію та спілкування. Мабуть найкращим виходом із цієї дискусії є використання змішаного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7593
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.