Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/758
Назва: Дослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності
Автори: Харета, М. С.
Видра, Олександр Григорович
Ключові слова: психологічна готовність
професійна діяльність
професійна підготовка
самооцінка
вольова сфера особистості
комунікативні здібності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Харета М. С., Видра О. Г. Дослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 192–195.
Короткий огляд (реферат): У даній статті повідомляються результати дослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності. Представлений діагностичний інструментарій, викладені організаційні моменти дослідження, наведений авторський опитувальник, метою якого є виявлення самооцінки студентами щодо розвиненості компонентів психологічної готовності до професійної діяльності. Аналіз результатів і висновки наведені з точки зору співвідношення отриманих показників між собою. Визначений подальший план і перспективи дослідження за даною проблематикою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/758
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf544.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.