Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Назва: Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: самоосвітня компетентність
самоосвітня діяльність учнів
пізнавальна активність учнів
самоосвіта молодших школярів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Наукові інновації та передові технології: журнал
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів. Наукові інновації та передові технології: журнал. Київ. 2021. № 2 (2). С. 220-230.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто актуальну проблему формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів. Розглянуто основні підходи до здійснення самоосвіти молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ, зокрема, особливу увагу приділено формуванню ціннісного ставлення здобувачів початкової освіти до самостійної освітньої діяльності. Доведено, що самоосвітня компетентність ґрунтується на досвіді самоосвітньої діяльності, прагненні учня молодших класів розширити свій освітній потенціал, підвищити рівень всіх своїх навчальних компетенцій. Обґрунтовано висновок про те, що залучення дитини до самоосвітньої діяльності сприяє розвитку її пізнавальної активності, викликає позитивні емоції за результатами проведеної навчальної роботи, значно підвищує самооцінку учня. Доведено, що самоосвітня компетентність формується на основі набуття досвіду самостійних спроб і досягнень в самоосвітній діяльності, вироблення власної індивідуальної системи навчання, поступового переходу від копіювання зразків самоосвіти до вироблення її власної моделі, включення самоосвіти в спосіб життя учня початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.