Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7565
Назва: | Innovations in the Educational Process and Pedagogical Technologies under the Influence of Crisis Phenomena and Global Digitalization |
Інші назви: | Інновації в освітньому процесі та педагогічні технології під впливом кризових явищ та глобальної цифровізації |
Автори: | Makhynia, Nataliia Kichuk, Yaroslav Ptashchеnko, Olеna Kyrylenko, Kateryna Horchynska, Kateryna Горчинська, Катерина Віталіївна Riznyk, Viacheslav |
Ключові слова: | educational process global digitalization innovation pedagogical cluster освітній процес глобальна цифровізація інновації педагогічний кластер |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Estudios de Economia Aplicada |
Бібліографічний опис: | Makhynia N., Kichuk Y., Ptashchеnko O., Kyrylenko K., Horchynska K., Riznyk V. (2021). Innovations in the Educational Process and Pedagogical Technologies under the Influence of Crisis Phenomena and Global Digitalization. Estudios de Economia Aplicada. V. 39-5. P. 2-10. |
Короткий огляд (реферат): | Innovations in the educational process are necessary because the entire country's future well-being depends on the level of education of young people. Pedagogical technologies are being improved to provide high-quality modern education. In their study, the authors studied the features of innovations in the educational process and pedagogical technologies, the impact of the crisis and global digitalization on it, as well as global trends. The authors determined that the dominant processes and functions for acquiring new knowledge and transferring it to the economy's production sectors are increasingly organized according to the principle of networks and proposed the features and algorithm for the formation of a pedagogical (educational) cluster. To calculate the effectiveness of such a cluster, the authors have developed a complex system of indicators. The recommendations proposed in the study will help universities understand the clustering process, realize its importance, outline development paths and their place in the clustering of the educational process. Інновації в освітньому процесі необхідні, тому що від рівня освіти молоді залежить майбутнє добробуту всієї країни. Удосконалюються педагогічні технології для забезпечення якісної сучасної освіти. У своєму дослідженні автори досліджували особливості інновацій у навчально-виховному процесі та педагогічні технології, вплив на нього кризи та глобальної цифровізації, а також світові тенденції. Автори визначили, що домінуючі процеси та функції здобуття нових знань та передачі їх у виробничі галузі економіки дедалі більше організовуються за принципом мереж та запропоновано особливості та алгоритм формування педагогічного (освітнього) кластера. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7565 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovations in the Educational Process and Pedagogical Technologies under the Influence of Crisis Phenomena and Global Digitalization.pdf | 430.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.