Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMakhynia, Nataliia-
dc.contributor.authorKichuk, Yaroslav-
dc.contributor.authorPtashchеnko, Olеna-
dc.contributor.authorKyrylenko, Kateryna-
dc.contributor.authorHorchynska, Kateryna-
dc.contributor.authorГорчинська, Катерина Віталіївна-
dc.contributor.authorRiznyk, Viacheslav-
dc.date.accessioned2021-12-02T13:11:15Z-
dc.date.available2021-12-02T13:11:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMakhynia N., Kichuk Y., Ptashchеnko O., Kyrylenko K., Horchynska K., Riznyk V. (2021). Innovations in the Educational Process and Pedagogical Technologies under the Influence of Crisis Phenomena and Global Digitalization. Estudios de Economia Aplicada. V. 39-5. P. 2-10.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7565-
dc.description.abstractInnovations in the educational process are necessary because the entire country's future well-being depends on the level of education of young people. Pedagogical technologies are being improved to provide high-quality modern education. In their study, the authors studied the features of innovations in the educational process and pedagogical technologies, the impact of the crisis and global digitalization on it, as well as global trends. The authors determined that the dominant processes and functions for acquiring new knowledge and transferring it to the economy's production sectors are increasingly organized according to the principle of networks and proposed the features and algorithm for the formation of a pedagogical (educational) cluster. To calculate the effectiveness of such a cluster, the authors have developed a complex system of indicators. The recommendations proposed in the study will help universities understand the clustering process, realize its importance, outline development paths and their place in the clustering of the educational process. Інновації в освітньому процесі необхідні, тому що від рівня освіти молоді залежить майбутнє добробуту всієї країни. Удосконалюються педагогічні технології для забезпечення якісної сучасної освіти. У своєму дослідженні автори досліджували особливості інновацій у навчально-виховному процесі та педагогічні технології, вплив на нього кризи та глобальної цифровізації, а також світові тенденції. Автори визначили, що домінуючі процеси та функції здобуття нових знань та передачі їх у виробничі галузі економіки дедалі більше організовуються за принципом мереж та запропоновано особливості та алгоритм формування педагогічного (освітнього) кластера.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEstudios de Economia Aplicadaen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectglobal digitalizationen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectpedagogical clusteren_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectглобальна цифровізаціяen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectпедагогічний кластерen_US
dc.titleInnovations in the Educational Process and Pedagogical Technologies under the Influence of Crisis Phenomena and Global Digitalizationen_US
dc.title.alternativeІнновації в освітньому процесі та педагогічні технології під впливом кризових явищ та глобальної цифровізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.