Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-11-30T09:21:05Z-
dc.date.available2021-11-30T09:21:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖиденко А.А. Роль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обучении. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Т. 1. Вип. 107. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів: ЧНПУ, 2013. С. 26 – 29. (Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7555-
dc.description.abstractВ статье анализируются механизмы восприятия и кодирования информации для создания оптимального функционального состояния учащегося в процессе обучения и факторы, влияющие на это состояние.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;-
dc.subjectвосприятиеen_US
dc.subjectкодирование информацииen_US
dc.subjectоптимальное функциональное состояниеen_US
dc.subjectобучениеen_US
dc.titleРоль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обученииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.