Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7555
Назва: | Роль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обучении |
Автори: | Жиденко, Алла Олександрівна |
Ключові слова: | восприятие кодирование информации оптимальное функциональное состояние обучение |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Жиденко А.А. Роль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обучении. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Т. 1. Вип. 107. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів: ЧНПУ, 2013. С. 26 – 29. (Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт). |
Серія/номер: | Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт; |
Короткий огляд (реферат): | В статье анализируются механизмы восприятия и кодирования информации для создания оптимального функционального состояния учащегося в процессе обучения и факторы, влияющие на это состояние. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7555 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обучении.pdf | 250.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.