Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7555
Назва: Роль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обучении
Автори: Жиденко, Алла Олександрівна
Ключові слова: восприятие
кодирование информации
оптимальное функциональное состояние
обучение
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Жиденко А.А. Роль психофизиологических механизмов восприятия и кодирования информации в обучении. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Т. 1. Вип. 107. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів: ЧНПУ, 2013. С. 26 – 29. (Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).
Серія/номер: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;
Короткий огляд (реферат): В статье анализируются механизмы восприятия и кодирования информации для создания оптимального функционального состояния учащегося в процессе обучения и факторы, влияющие на это состояние.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7555
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.