Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Сергій Георгійович-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:28:17Z-
dc.date.available2021-11-29T12:28:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПриймак С. Г. Модель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021, №5 (109), С. 166–176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7545-
dc.description.abstractМета статті – схарактеризувати модель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення. Розробка моделі кінезіологічної компетентності студентів передбачає тісну взаємодію компонентів між собою. В межах розглянутої компетентності виникають інтегративні зв’язки, які підтримують стан внутрішнього балансу й гармонії особистості. Обґрунтовано, що освітнім результатом формування кінезіологічної компетентності студентів є теоретико-методична підготовленість, функціональний стан систем організму, об’єднані в блоки готовності.en_US
dc.publisherСуми : СумДПУ імені А. С. Макаренкаen_US
dc.subjectметодична системаen_US
dc.subjectучитель фізичної культуриen_US
dc.subjectспортивно-педагогічне удосконаленняen_US
dc.subjectкінезіологіяen_US
dc.titleМодель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконаленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.