Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7545
Назва: Модель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення
Автори: Приймак, Сергій Георгійович
Ключові слова: методична система
учитель фізичної культури
спортивно-педагогічне удосконалення
кінезіологія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Приймак С. Г. Модель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021, №5 (109), С. 166–176.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – схарактеризувати модель методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення. Розробка моделі кінезіологічної компетентності студентів передбачає тісну взаємодію компонентів між собою. В межах розглянутої компетентності виникають інтегративні зв’язки, які підтримують стан внутрішнього балансу й гармонії особистості. Обґрунтовано, що освітнім результатом формування кінезіологічної компетентності студентів є теоретико-методична підготовленість, функціональний стан систем організму, об’єднані в блоки готовності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7545
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.