Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Сергій Георгійович-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:24:42Z-
dc.date.available2021-11-29T12:24:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПриймак С. Г. Модель формування кінезіологічної компетентності студентів у процесі спортивно-педагогічного удосконалення. Педагогічний альманах: зб. наук. пр. / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2021. Вип. 49. С. 89–95.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7544-
dc.description.abstractУ контексті дослідження кінезіологічна компетентність студента, що відображає інтегративний вплив спортивно-педагогічної діяльності на його особистість, розглядається як визначальний чинник формування такого морфофункціонального стану систем організму, що забезпечує успішність реалізації професійної діяльності. Відповідно до системного підходу, під структуризацією розуміють сполучення окремих елементів системи в підсистеми за певними ознаками. Запропонованою методичною системою розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури в процесі спортивно-педагогічного удосконалення передбачено, що визначальними її елементами є антропологічний, культурологічний, особистісно-діяльнісний, компетентнісний підходи. Мета роботи – розробити модель формування кінезіологічної компетентності при підготовці майбутніх вчителів фізичної культури відповідно їх функціональних можливостей. Методологічною основою є концептуальні ідеї теорії пізнання, методологічні принципи науковості, доступності, цілісності, інтегративності, які пояснюють важливі педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту. З метою обґрунтування й розроблення методичної системи розвитку функціональних можливостей майбутніх учителів фізичної культури у процесі спортивно-педагогічного удосконалення розглянуто методологічні й емпіричні основи технологічної моделі, які можуть бути реалізовані на основі системного й діяльнісного підходів.en_US
dc.publisherПедагогічний альманах: зб. наук. пр.en_US
dc.subjectспортивно-педагогічне удосконаленняen_US
dc.subjectкінезіологічна компетентністьen_US
dc.subjectпедагогічна модельen_US
dc.subjectучитель фізичної культуриen_US
dc.titleМодель формування кінезіологічної компетентності студентів у процесі спортивно-педагогічного удосконаленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.