Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
Назва: Кінезіологічний підхід як наукова основа спортивно–педагогічної діяльності студентів
Автори: Приймак, Сергій Георгійович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: спортивно-педагоічне удосконалення
кінезіологія
фізичне виховання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Приймак С. Г., Терентьєва Н. О. Кінезіологічний підхід як наукова основа спортивно–педагогічної діяльності студентів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Педагогічні науки. Вип. 13 (169). Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. С. 107-114.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – схарактеризувати кінезіологічний підхід у спортивно-педагогічній діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Методологічною основою є концептуальні ідеї теорії пізнання, методологічні принципи науковості, доступності, цілісності, інтегративності, які пояснюють важливі педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтовано кінезіологічний підхід і особливості формування кінезіологічної компетентності у процесі спортивно-педагогічного удосконалення студентів закладів вищої освіти. Практичне значення отриманих результатів: теоретичні результати та наукові положення можуть бути використані для вирішення наукових, теоретико-методичних і практичних завдань реформування спеціалізованої, фахової передвищої і вищої освіти, модернізацію національної освітньої політики. Висновки. Обґрунтовано, що упровадження компетентнісного кінезіологічного підходу в систему вищої освіти зумовлено підвищенням вимог стосовно фізичної готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності, що має забезпечуватися високим рівнем здоров’я, необхідним рівнем теоретичної, методичної та морфофункціональної підготовленості, детермінованої високим рівнем розвитку кінезіологічної компетентності, що формується в інтегрованому міжнауковому напрямі про моторну активність людини – кінезіології. Відповідно до специфіки кінезіологічної компетентності, сутність якої полягає в інтегративному впливі спортивно-педагогічної діяльності на інтелектуальну й рухову сфери особистості, уважаємо за необхідне виокремити в значенні об’єкта формування ціннісних установок функціональні можливості людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації науковців (ф/в)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.