Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Сергій Георгійович-
dc.date.accessioned2021-11-29T12:11:02Z-
dc.date.available2021-11-29T12:11:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПриймак С. Г. Професійна діяльність учителя фізичної культури. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. Випуск 2 (43). Глухів : Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2020. С. 131-140.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7542-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості професійної діяльності учителя фізичної культури, визначено детермінанти, що її забезпечуюють. Розкрито вимоги до професійної підготовки фахівця з фізичної культури і спорту. Виокремлено фактори, що лімітують рівень фахової підготовки фахівця в умовах формальної освіти. Визначено, що головною передумовою успішної педагогічної діяльності учителя фізичної культури є наявність педагогічних здібностей, зокрема: перцептивних, конструктивних, дидактичних, експресивних, академічних, організаторських, комунікативних.en_US
dc.publisherПедагогічні науки. Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженкаen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectучитель фізичної культуриen_US
dc.subjectпедагогічні здібностіen_US
dc.titleПрофесійна діяльність учителя фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Професійна діяльність учителя фізичної культури.pdf854.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.